Welkom

21 april 2010

Haaaii Allemaal.

Wat leuk dat jullie op mijn profiel komen kijken. Ik heb al op een aantal site's gezeten, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n computer nerd, dat ik zoiets dan ook begrijp. Ik kan namelijk totaal niet overweg met dit soort dingen, dus ik hoop dat dit makkelijk te doen is voor mij. Zodat ik iedereen op de hoogte kan houden van mijn verhalen in het buitenland.

De eerst volgende reis die ik ga maken zal naar Italië gaan. Hier ga ik voor 4 maanden aan het werk op een camping, als stage voor mijn opleiding Toerisme en Recreatie. Ik zal daar op 13 mei naartoe gaan, waar ik op 17 mei aan mijn 1e werkdag ga beginnen. Daar blijf ik tot ongeveer 14 september.

Nou... ik hoop dat de internet verbinding daar een beetje te doen is, zodat ik regelmatig wat nieuws kan plaatsen.

En natuurlijk hoop ik ook op een heleboel reacties! hihi!

Liefs, en een knuffel, nu nog vanuit Nederland!

1. kleiine bo'bo:
    21 april 2010
    Lieve Stuart van mij (L)..

Ik wil jouw heel veel succes, maar vooral plezier wensen deze zomer op camping Ca'savio.. je gaat een top tijd daar tegemoet, dat weet ik zeker.

Ik daarintegen weet wel dat ik jouw deze zomer ga missen; onze verfacties op het strand, onze lachbuien om vanalles en nog wat, onze dansmoves in de discotheek en natuurlijk het niets doen in bimbi!!

meid; kzal je volgen.. zet hem op..

Dikke knuffel van mij