Naam:
daniellehuizing.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Oké, Ik dacht ineens weer aan mijn website. En las mijn berichtje hier even terug! Daar staat op dat ik nog vrijgezel ben. Oké.. Nu heeft dit niet echt heel veel met deze site te maken. Maar er moet toch inmiddels het 1 en ander verandert worden. Ik zit natuurlijk al weer dik 4 maanden in Nederland. Alhoewel, ik ben in die 4 maanden in, Sicilië, Oostenrijk & Denemarken geweest! Dus, ik zit niet stil! Ik ga ook nog naar school namelijk, pff. Wat ben ik blij als dat erop zit! Nou goed.. nog even hard werken 3 maandjes, en dan weer heerlijk 3 maanden zomeren op Campeggio Ca'savio! Kan echt niet wachten! Ik heb echt zo'n heimwee naar de camping. En naar het mooie weer daar natuurlijk! nou.. ik heb eigenlijk even niet meer zoveel te vertellen, maar ik probeer het toch allemaal een beetje meer bij te houden!

Over mijn reis

Hier kan ik wat vertellen over vorig jaar. Mijn stage in Trentino Italië.

De omgeving is er enorm mooi, en ook vooral voor mensen die houden van wandelingen en fietstochten. Want dat is zeker iets wat je moet doen als je daar op vakantie gaat. Verder was de omgeving voor de jeugd wel iets minder aantrekkelijk. Ik vond het aan het begin wel leuk... Maar als het naar de 1e kroeg al ongeveer een half uur lopen was, tja... en dan praat ik over een plaatselijke dorpskroeg hé! Een discotheek was al gauw een half uur 'rijden'. dus dan kan je ook nog opzoek naar een bob! Verder was het wel leuk hoor, lekker naar het Caldonazzo meer, of het Levico meer. Daar kan je prima je dagen doorbrengen op de mooie dagen! Verder is het natuurlijk leuk om naar Venetië te gaan..Waar ik dit jaar weer in de buurt zit. Dat was vanaf waar ik zat ongeveer 2 uurtjes rijden. Ja goed... je moet er wat voor over hebben! Al met al , 4 maanden waren eigenlijk wel vrij kort! Ben benieuwd wat ik deze zomer weer allemaal ga beleven!

Ik hou jullie wel op de hoogte!

________________________________________________________________________________

Nou, het totaal plaatje over mijn 2e stage in Italië is voor jullie allemaal wel duidelijk denk ik!

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad. inmiddels zit ik alweer een aantal maanden thuis! en heb ik net te horen gekregen dat ik weer terug kom op Camping Ca'savio. =D=D Ik ben zooooo enorm blij hiermee!! Echt. wow! En met een klein beetje geluk, gaat mijn lieve vriendje ook weer terug! Dus kunnen we daar lekker samen zijn! ( en heeeel hard werken natuurlijk )
Ook nog best belangrijk op zo'n laatste stage! Nou goed... Ik kan niet zo heel veel meer vertellen. Alleen dat ik hoop de volgende x iets meer op internet te kunnen dan afgelopen zomer. Hopen dat mijn laptop nu wel mee werkt!

Un Grande bacio a tutti!

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Turkije, Zwitserland.