Italiaaaa!

25 mei 2011

Ciao tutti!

Eindelijk een berichtje vanuit Italia! Eigenlijk was ik er stiekem al een beetje vanuit gegaan, dat mijn internet toch niet goed zou werken, vandaar dat ik het ook pas na 6 dagen ben gaan checken. En nu werkt het dus 10 x beter dan vorig jaar, en het werkt zelf beter dan thuis! =D Dus, misschien toch maar een beetje vaker een blog plaatsen! Eigenlijk heb ik de afgelopen dagen weinig gedaan, aangezien ik nog vakantie heb tot 30 mei! Mijn vader heeft me dit jaar weer gebracht, (hoezo luxe) en dus heb ik weer aardig wat troep meegenomen. Word nog leuk wanneer ik terug ga naar Nederland met het vliegtuig. Nou goed. ;) Zorgen voor later! Het is hier super mooi weer, als sinds ik hier ben! Tussen de 25 & 30 graden! Dus lekker naar het strand iedere dag =D Heerlijk! Deze zomer doe ik waarschijnlijk 2 maanden animatie en 1 maand receptie! Super leuk dus. ;) Nouja, ik denk dat ik nu maar weer naar het strand ga ;) Sorry voor het rommelige verhaal ;) Er komen nog wel andere blogs !!

Dikke kus voor iedereen!!! xxxxxxx