Even een kort berichtje.

2 juni 2010 - Itala, Italië

Ciao allemaal!!

Hier even weer een kort berichtje uit Italië. met mijn internet gaat het nog steeds niet helemaal goed. Doe mijn best. Zit  nu ff op de laptop van bas... 1 van mijn leuke collega's. Heb het hier super naar mijn zin, en geniet elke dag. Alleen jammer dat het nu dus begint te regenen. Da's wel een beetje jammer. Verder is het eigenlijk heerlijk weer. Gisteren was het ook super heet. Vandaag hoefde ik maar tot 3 uur te werken, dus wilde ik graag naar het strand. Maar, beetje jammer. Dat word hem namelijk niet nu. Morgen is mijn vrije dag. en was dus van plan om samen met Daan en Kim naar Venetie te gaan, maar ze hebben het over storm morgen. Dus genieten van mijn vrije dag, dat komt wel goed! Inmiddels ga ik vanaf morgen mijn 3e week alweer in. De 1e week ging niet zo snel, maar deze wel. Komt ook omdat het steeds leuker word. Bij de receptie heb ik super lieve collega's allemaal. En iedere avond gaan we gezellig, met bijna al het personeel van de camping, naar de beach bar. op 3 min loop afstand. =) Ik zal straks eens even naar de buurman toe lopen, of hij me misschien kan helpen met mijn laptop, waar ik stiekem wel vanuit ga, aangezien hij een computer deskundige is. Wil ook nog even snel douchen, en ik moet nog de was doen. Ik word hier trouwens best wel netjes. haha! eindelijk maar toch. ook wel leuk nieuws voor pap en mam! kijken hoelang ik het vol hou! Mijn caravan is best schoon, en als je naar de leefomgeving kijkt, en het regent nu dus ook nog! nou.. dan is het echt een wonder te noemen dat het schoon is daarbinnen.

Oja, trouwens, even voor de mensen die nog langs willen komen, of de planning hebben..(haha) neem even iets tegen de muggen mee. vorige week had ik maar liefst 29 bulten in totaal. best knap al zeg ik het zelf! Verder heb ik gif tegen de mieren gekocht, dus mis ik sinds een paar dagen mijn huisgenootjes =( beetje jammer, maar beter als dat het was!

Nou, ik ga lekker douchen, want het word hier een beetje koud. Daarna lekker wasje draaien, en kijken of ik het nog droog krijg voor morgen.. dus ik ben bang dat ik opzoek kan naar een droger!

Mensen, jullie horen snel weer wat van me! Als het tenminste gaat lukken met internet, en met mijn laptop! Foto's zal ik dan ook ff proberen online te zetten. Dus, jullie zullen het nog ff met de 4 foto's moeten doen die er nu op staan!

Nog 1 laatste ding. Als jullie bij willen blijven door middel van mijn verhaaltjes, moeten jullie je even aanmelden rechtsboven, bij email bevestiging ofzoiets!!!

1. Rooooosie:
    2 juni 2010
    Daantje!
    Leuk om te horen dat het goed gaat!
    Hier is het ook super! =D
    Ik spreek je snel!
    En jij en netjes? =P
    Haha!
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Liefs!
    Xje.
  2. Mark:
    4 juni 2010
    Hey daantje!

Ik heb je website gevonden hoor! ;-)
    Leuk om te lezen dat je je vermaakt daar in het zonnige italië.. Wij komen rond 26 juli bij je op visite hoor, zorg ff dat het dan mooi weer is! (en voor een paar koude pilsjes) ;-) Gaan we ook wel ff stappen in die beachclub ofzo waar je het over had!

Veel plezier de komende tijd en tot over 7 weken!

Kus x
  3. Emmaly:
    7 juni 2010
    heeeee! you've got mail, je hebt nét een mail ontvangen. was ff benieuwd hoe het met je was, toen ik me bedacht dat je ook nog een blog bijhield. Zo te lezen wel goed dus, jammer dat het regent! Nu nog steeds? Nou lees me mail maar ff, hopend at het goed komt met je laptop.. wat is er precies eme aan de hand dan? We contacten xxx
  4. aad vermeulen:
    24 juni 2010
    Hooi Daniel

Hartelijk gefeliciteert met je verjaardag
    veel sukses met je baantje
    groeten van mijn Aad