2 hours left!

12 mei 2010

Nou jongens,

En toen was het alweer zo ver! Over een kleine 2 uurtjes, stap ik in de auto, en begin ik weer aan mijn avontuur in Italië. Ga het hier wel missen hoor. Aan de ene kant is het nu makkelijker om weg te gaan, omdat ik dit vorig jaar ook heb meegemaakt. Maar aan de andere kant is het ook weer een beetje moeilijker, omdat ik nu pas echt weet, hoe lang 4 maanden soms kunnen zijn. Maar... als ik dit jaar weer net zulke lieve collega's en vrienden heb. Moet het allemaal goed komen, en dan zullen de maanden waarschijnlijk veel te snel gaan! haha. Misschien wil ik dan wel blijven! Nou.. voordat ik dit soort conclusies ga trekken. Moeten we eerst maar eens zien, hoe het loopt!

Zodra ik aan kom op de camping, zal ik meteen een plekje in de internetcafé reserveren. En kunnen jullie mijn verhaaltjes na lezen!

Liefs, en tot over 4 maandjes allemaal!

1. Bjorn:
    12 mei 2010
    heeyz danielle
    Tof dat je weer naar Italië gaat ga je daar afstuderen of gewoon vakantie?
    nja ik stuur je Iig wel kaartje langskomen word beetje lastig aangezien ik mijn geld moet bewaren voor mijn vakantie naar griekenland nja veel suc6 in elk geval en tot over 4 maanden

Liefs Bjorn
  2. Dirk Ras:
    13 mei 2010
    Hé Daniëlle,

Leuk zo'n website! Goeie reis en heel veel succes en plezier tijdens je stage. Geloof in jezelf!
    Groetjes van je docent animatie.

Dirk Ras
  3. Diana:
    14 mei 2010
    He Danielle

Heel veel succes en veel plezier!!!!

Groetjes Diana
  4. Mark:
    17 mei 2010
    Hey daantje!

En?!?! hoe is het dar? heb je al internet? ;-)
    Veel plezier en geniet ervan!