Eindelijk bericht uit Italië

18 mei 2010 - Itala, Italië

Ciao tutti!! Wat lief zeg, al die berichtjes van jullie! Het gaat hier heel erg goed, het weer word langzamerhand een stuk beter, en heb erg leuke collega's.. Internet is wederom een klein probleempje, maar ik ben bang dat dat aan mijn laptop ligt! Gisteren heb ik mijn eerste werkdag in de receptie gehad, van 15.00 tot 22.00. best wel een lekkere tijd. Vandaag moest ik van 8 tot 15.00 werken! Dus, na het werk ging ik heerlijk naar het strand, even uitwaaien. Wel een beetje fris trouwens! Verder over internet... tja, ik wil heel graag online komen, maar mijn msn werkt niet, mijn emails kan ik niet lezen, ga zo maar door! en zoals veel mensen wel weten, ben ik echt een hampel, als het over computers gaat. Wat kan ik verder nog vertellen? Mijn collega's zijn super lief, en leuk! en we zijn hier met 5 meiden vacansoleil. kim, kim, janine en anne! Echt heel gezellig. Werken in de receptie valt me eigenlijk ook wel mee, het is wel lastig met de vele verschillende talen enz. maar, zo leer je natuurlijk alleen maar sneller. Ik had trouwens nooit gedacht dat mijn duits zo slecht was?! Hahaha. Kijk een beetje sociaal praten enz, met die mensen dat lukt wel, maar als ze mijn dingen gaan vragen over gasflessen of iets in die richting in het duits. tja.... dan ben ik wel even bezig met het zoeken naar de juiste woorden! Vanmorgen heb ik in 7 uur maar 3 check ins gehad. Dus het was super rustig. Zaterdag komen er ongeveer 3000 gasten aan, waarvan het grootste gedeelte Duits. Veel mensen zullen na mijn stage ook wel denken dat ik 4 maanden in Duitsland ben geweest! Nou.. om me voor te bereiden op zaterdag,  heb ik een boekje meegekregen vanuit de receptie, om allerlei veel gebruikte woordjes en zinnen uit mijn hoofd te kunnen leren in verschillende talen! Wel super leerzaam allemaal.

Het eten is hier trouwens ook erg lekker, en gratis voor werknemers =D duss.. heerlijk dus!

Nou, ik hoop snel weer wat achter te kunnen laten hier.. Allemaal bedankt voor de berichtjes, en ik ga proberen om nog een paar foto's te plaatsen van hier! En daarna ga ik gezellig met mijn collega's naar de Beach bar... Lekker feesten op het dakterras! en morgenvroeg, naar het strand, voordat ik moet werken!

Ciao & tot snel!!

Un grande bacio per tutti!!

1. Ruben:
    18 mei 2010
    Heej schatje!
    Wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt :) Hopelijk wordt dat internetprobleem nog opgelost en kun je gewoon lekker vaak en soepel op internet, want ik wil natuurlijk wel graag op de hoogte blijven! Wel minder dat er al zoveel duitsers komen haha, het is ook wel de bedoeling dat je wat Italiaans extra leert natuurlijk maar dat zal ook vast wel goed komen.
    Geniet er nog maar lekker van! Ik kijk uit naar je volgende berichtje :)

Dikke kussss (L)
  2. Michel:
    21 mei 2010
    Olaa!!

Haha zat je maar 4 maanden in Duitsland, was het hier wat gezelliger haha!! Mooi dat het daar zo goed bevalt! Maar moijjeeee 3000 aankomsten?? Dat is 1 van de weinige dingen waar ik geen last van heb haha!

Nou geniet ervan daar!!

Liebe Grüße aus Deutschland ;)

Der Michel
  3. Eline:
    26 mei 2010
    Hey meis..

mooi dat je het al naar je zin hebt..
    ik mis je eigenlijk best wel hier het mooie drenthe
    dit weekend naar kangoeroeteam maar jij bent er niet bij:(
    erg jammer..
    nou ja veel plezier nog..

kus(L)