26.luglio.

26 juli 2010 - Itala, Italië

Ciao ciaooo!

Tja, en hoe moet je dan beginnen met je verhaaltje. Na dat ik meer dan een maand niet online ben geweest. Internet werkt nog altijd niet op mijn laptop, en een echte computer nerd heb ik ook nog niet gevonden. Dus, wacht ik maar, tot dat ik er 1 tegen het lijf loop. En tot die tijd, zullen we het ook nog maar even zonder nieuwe foto's moeten doen. Wat heel jammer is, want ik heb er een heleboel. Ook van mijn vriendje. (A) voor de mensen die het nog niet wisten. Eindelijk maar toch, Danielle word toch een beetje volwassen! haha. En om het nog iets leuker te maken, is mijn vriendje geen Italiaan, zoals veel van jullie waarschijnlijk hadden verwacht. Maar hij is Deens! We hebben het super naar ons zin hier, en het gaat al anderhalve maand super goed! En dat blijft ook zo hoop ik! hihi! Hij heet Jonas trouwens. =D

Oke, even over de rest hier. Eindelijk maar toch ben ik omgeschakelt van de receptie, naar de animatie! En dit is inmiddels ook alweer mijn 4e week in de animatie, de tijd gaat zo enorm snel dit jaar. pfff. Het werken in de receptie was wel leuk, maar dat kwam ook veelal door mijn lieve collega's! Ik werkte daar 7 uur per dag, en eigenlijk gingen die dagen vaak wel sloom. Nu ik in de animatie werk, gaan we smorgens om 9 uur ontbijten met zn allen, om 10 uur beginnen we in de miniclub, dat doe ik dan tot half 12, en om half 12 ga ik samen met Jonas, en een paar kinderen oefenen voor de talentenshow, die we hier elke week hebben! Daarna gaan we met zn allen in het restaurant lunchen. De maaltijden worden hier prima verzorgd, we krijgen namelijk 3 maaltijden per dag. super dus! Gelukkig maar, dan eten we tenminste ook nog een beetje gezond hier! na het eten moesten we afgelopen die weken altijd oefenen, tot 3 uur smiddags, voor de musical. Daarna om half 4 weer in het zwembad staan, om de splashdance te doen! dat is dansen en spelletjes doen met de kinderen in het zwembad. Leuk, maar erg vermoeiend. Dan kwamen we om 5 uur thuis, douchen, omkleden, en om half 6 eten! Dan hadden we van ongeveer half 7 tot 8 uur pauze. En dan begon het avond programma weer. half 9 tot half 10 Happy disco! en dan van half 10 tot half 11, een avond show! dan van 11 uur, tot ongeveer 12 uur, half 1 snachts, weer oefenen voor de musical! En dan snel ons bed in, om de volgende dag weer om 9 uur aan het ontbijt te zitten! =D afgelopen 3 weken heeft mijn werkschema er zo uitgezien... wel wat anders dan werken in de receptie dus. En mensen maar roepen dat ik hier vakantie heb! Haha! Nou goed, vanaf deze week gaan we de musicals alleen nog maar herhalen, dus hoeven we niet meer zoveel te oefenen, in ieder geval niet meer snachts, dus kunnen we wel weer af en toe op stap, of iets anders leuks doen. De 3 musicals die we doen zijn. High school musical, Grease & Tarzan. Allemaal heel leuk om te doen. Maar in Grease moeten we ook allemaal van die 'liftstststs' weet niet hoe je dat schrijft' doen. heel erg leuk, maar met het oefenen was het toch wel eng! Gelukkig is Jonas sterk genoeg. (A) ga ik altijd maar vanuit!

pfff, wel moeilijk dit zeg. ik heb anderhalve maand niks geschreven, en heb ook geen idee waar ik moet beginnen. Laat ik maar gewoon wat vertellen over zaterdag. en als iemand nog een onderwerp weet, dan hoor ik het wel! =)

Zaterdag ben ik samen met Jonas, met zn ouders & met zn zus een dagje weg geweest. Het was onze eerste vrije dag samen in 2 maanden tijd. dus, werd wel een keer tijd om wat te gaan doen, en natuurlijk ook om kennis te maken met zn familie! We zijn een dagje naar Jesolo geweest, een stadje hier vlakbij. Daar heb je een winkelstraat was ongeveer 2 km, met allemaal barretjes, winkeltjes, en restaurants. Allemaal heel gezellig. Aangezien we de avond ervoor op stap waren geweest, en we zaterdag toch niet te laat weg wilde gaan, hadden we om 12 uur afgesproken, en natuurlijk kwamen wij pas om kwart voor 12 uit bed, dus tijd voor een ontbijt was er niet. Vandaar dat toen we in Jesolo aankwamen, we toch wel een beetje trek kregen. We zijn daarna met zn allen naar een restaurantje gegaan, en hebben lekker een pizza gegeten als ontbijt! Geloof me, kan prima! Hij smaakte heerlijk! Daarna hebben we een beetje rondgelopen, en vonden we het heel vreemd dat alles gesloten was, er natuurlijk nooit bij stilgestaan, dat ze hier siesta hebben. goh, echt! Tja... ik ben er ook pas 2 maanden. =S Toen maar in de auto gestapt, en rondgereden, en maar denken aan wat we konden doen. Toen wilden ze gaan minigolfen! nou, als je mij een beetje kent, dan denk ik dat je wel begrijpt, dat dit natuurlijk enorm grappig was.(niet voor mij trouwens)=P Ze vertelden dat ze dit ongeveer elke vakantie een keer deden, en zijn ouders spelen allebei golf. leuk dus, als je dat uitgerekend met 'mij' zoiets gaat doen. Maar uiteindelijk was ik toch best blij met maar 82 slagen, van de 18 holes. :$(A) al met al was het wel super gezellig die middag! Toen we uitgespeelt waren, zijn we maar weer terug naar Jesolo gegaan, want we wilden toch nog een beetje shoppen, en aangezien wij al 3 weken bijna niks hebben kunnen uitgeven, moesten we natuurlijk iets kopen! Jonas wilde een horloge. Ik wilde een nieuwe batterij voor mijn oude horloge. Natuurlijk was die vrouw weer veel slimmer dan ik, en de vrouw zei, sorry, your watch broken. batt. not work. En tja... ik zag toen natuurlijk ineens een veel mooier horloge, en aangezien ik toch nog niks had uitgegeven, kon ik het niet laten, en heb ik een heel  mooi wit horloge van adidas gekocht. en Jonas heeft hem in blauw, met groen. dus we waren natuurlijk weer helemaal cool toen we terug op de camping kwamen om het aan iedereen te showen! Maar, voordat we terug gingen zijn we eerst nog even lekker uit eten geweest. Gezellig gekletst, lekker gegeten, wat gedronken. En die avond waren we toch best wel moe, na onze vrije dag.

Gisteren natuurlijk weer gewoon aan het werk geweest. Maar voordat ik aan het werk ging, had ik iets anders te doen. Namelijk, wachten op Niels, Dennis, Mark, Bram & Frank!!! =D Ze hadden gezegd, tegen een uurtje of 8 zijn we op de camping, smorgens. dus, had ik mijn wekker om half 8 gezet. Ging ineens mijn telefoon af, ik nam op met mijn duffe hoofd, en toen zeiden ze, we zijn er met 10 min! ik kon amper antwoorden, of ze zeiden al,..wow. wat klink je slaperig. Toen hing ik de telefoon op, met het idee dat ik mijn wekker niet had gehoord. Tot dat ik op de klok keek, en zag dat het pas 20 over 6 was! en dat ik dus om half 7 bij de receptie zou staan. MY GOD! En de receptie ging pas om 8 uur open! Leuk.
Toen ze aankwamen hebben we eerst even gezeten, en daarna zijn we maar naar het strand gaan lopen, heb ik ze een beetje laten zien hier. T is trouwens net het strand van Scheveningen!=) Toen we om half 8 bij de receptie kwamen, en ik vroeg of ze konden inchecken, leek het hun beter als de jongens even zouden wachten tot marco er was. aangezien ze maar 2 nachten blijven! Dus moesten we nog een half uur wachten. In die tijd heb  ik nog maar even een stuk van de camping laten zien. om kwart over 8 konden ze toen eindelijk inchecken. Verder heb ik heel de dag gewerkt, de jongens geslapen! gezwommen, en verder weet ik het niet. Vast ook wel een biertje gedronken(A). S avonds hebben Jonas en ik bij zn ouders gegeten. Daarna was ik super moe, en heb ik nog een half uur geslapen. Toen was het weer tijd voor de happy disco. En halverwege te happy disco begon het ineens te regenen. en moesten we de show, en de happy disco afblazen. Toen zijn we naar de bungalow gegaan, en met zn allen een spel gedaan, toen ben ik mijn haar gaan verven, om daarna met zn allen uit te gaan! Frank en Niels lagen al te slapen, dus kwamen alleen, Bram, Mark en Dennis. Net toen we weg wilden gaan, hoorde we dat alles gesloten was, in verband met het slechte weer. Dus hebben we gauw een drankje gedaan in de bar. En toen zijn we maar gaan slapen. Aangezien wij weer lekker aan het werk zijn vandaag, en de jongens gingen een dagje naar Venezia! Nu heb ik nog ongeveer een uurtje pauze, dus ik denk dat ik nog even mn bed in kruip. En voor vanavond hebben we een beach party op de camping georganiseerd, en daar moeten we verplicht bij zijn. Vervelend, verplichte feestjes! bah! haha!

Als er nu nog dingen zijn die je wilt weten, over iemand, of over hier, over mij, of weet ik veel, dan stuur maar even een berichtje, en wie weet...reageer ik over anderhalve maand wel weer! =D

Een hele dikke knuffel vanuit, het op het moment redelijk warme Italie. En tot horens......... He mam!

Houdoe!

1. Eline:
    28 juli 2010
    Heey meid..

wat leuk dat je nu eindelijk een vriendje hebt..
    nou hoor je ook bij de club haha:D

xx
  2. Anne:
    15 augustus 2010
    Hee daaan!
    Wat leuk dat je een vriendje hebt!!!! Volgens mij heb je het verder ook echt prima naar je zin gelukkig!:)
    Ben weer benieuwd naar je volgende berichtje! Wanneer kom je weer terug?
    xxx