xxx

4 augustus 2011 - Groningen, Nederland

Morninggg!

Zo, bijna eind van mijn stage, en dan kom ik nog met een verhaal! haha. Ik heb echt geen tijd om een verhaaltje te schrijven. Stom eigenlijk, maar... het is nou eenmaal zo! Heb het hier zo goed naar mijn zin! Heerlijk weer, af en toe wat regen, maar prima te doen! Gezellige mensen om me heen, en natuurlijk mijn vriendje! =D Vanmiddag begin ik om 3 uur in de receptie. Deze week wissel ik nog een beetje af tussen receptie en animatie, ivm alle Nederlanders die nog aankomen! Gisteren werkte ik ook in de receptie, en heb ik denk ik heel de dag Franse check-in's moeten maken! Vreselijk! haha, vandaag komen er alleen maar Nederlanders en Duitsers aan, dus dat moet wel gaan lukken! Voor 2 weekjes terug zijn Niels en Frenk hier op bezoek geweest, Harstikke gezellig!! Lekker op stap geweest enz. Helaas niet te vaak ivm werk .. Jonas zijn ouders waren hier ook, die zijn nu net weer weg gegaan! Vorige week zijn Erik en Annie hier ook nog geweest met de kinderen. Echt heel leuk al die visite dit jaar!! Zondag komen Ger & Maaike met de kinderen, en die blijven hier 2 weken! Dus als hun weer weg gaan zit mijn stage er al bijna weer op! Het gaaat zo snel dit jaar. Echt niet leuk! Wat te doen als ik terug kom?? Ik weet het wel denk ik! Maar ik wacht nog maar even met het vertellen hierover! Fijne vakantie allemaal, en tot snel weer! Dikke kuss